פרופיל חברה הוא סוכן המכירות שלך

אנשים לא יזכרו את כל מה שאמרת, אבל הם יזכרו בדיוק איך גרמת להם להרגיש. לכן, פרופיל חברה הוא לא רק אחד הכלים האפקטיביים לתיאור פעילות החברה, אלא גם הדרך לסמן לאנשים "איתנו כדאי לעשות עסקים".

פרופיל חברה שכתוב נכון הוא כלי יעיל שמשמש כנציג המכירות שלך. כמו בשיחת מכירה, גם פרופיל חברה צריך להציג באופן מעניין, רלוונטי ומובנה את הפעילות שלך ואת הערכים המוספים.

פרופיל שיווקי מתחיל מבריף עסקי

כתיבת פרופיל חברה איתנו מתחילה מבריף שיווקי. יחד, נעלה את כל השאלות הנוגעות לחברה, למוצרים, לשירותים או לפתרונות, נאפיין את קהל היעד ואת המסרים והתחושות שרצית לעורר אצל הקורא. עם ההבנות והתובנות הנכונות ועם קופירייטינג שיכניס חיים ועניין בטקסט - הלקוח יראה בפרופיל שלך משהו שקל ופשוט להתחבר אליו.

הגישה שלנו לקופירייטינג בכלל ולכתיבת פרופיל חברה בפרט טוענת שעסקים, מוצרים או שירותים באים לפתור בעיה מסוימת. הם אמורים לגרום ללקוחות שלהם להשיג חיסכון, לשפר את איכות החיים או העבודה, לייעל תהליכים וכדומה. זאת נקודת מבט ששמה את האינטרסים של הלקוח הפוטנציאלי במרכז הטקסט. זאת גישה שהופכת פרופיל חברה לכלי שיווקי אפקטיבי.

פרופיל חברה עם תוכן ייחודי ומעניין

פרופיל חברה עם קופירייטינג מעניין ואפקטיבי הוא המפתח לפרופיל חברה שאנשים קוראים. מהכותרות ועד המשפט האחרון, הכתיבה זורמת, מעניינת ודוחפת להמשיך את שטף הקריאה.
בנוסף, אנחנו אוהבים להיצמד לעובדות. אנחנו מאמינים שנתונים ממשיים, סיפורי לקוח, עובדות מספריות וכל תוכן מעשיר אחר, הופכים פרופיל חברה לאמין ומעניין. אנחנו חושבים על דרכים מקוריות להעברת אינפורמציה, אם באמצעות הצפה של עובדות וחשיבה על מבנה נכון, שילוב של אינפוגרפיקה או כל אמצעי גרפי אחר ורעיונות תוכן אחרים. כך נוצר פרופיל חברה  שמעביר את המסרים באופן מגוון ומזמין את הקורא לעיין בו.

"תשלח לי משהו במייל" הוא משפט שכל איש שיווק רגיל לשמוע. במסגרת העבודה שלנו על פרופיל חברה עסקי, אנחנו מספקים גם גירסה מתומצתת המתאימה למשלוח במייל. זהו פרופיל חברה הבנוי מכותרות ותבליטים, ומספר את הנקודות הנחוצות כדי שהקורא יקבל את ההחלטה: עם החברה הזאת אפשר להתקדם לפגישה.