תוכן לאתר - הרבה יותר מטקסט שיווקי

עשרים ואחת עשרים ושתיים עשרים ושלוש - שלוש שניות הוא זמן שבו אנשים סורקים דף אתר ומחליטים אם לצלול לתוכו או לעבור הלאה. בזמן הזה הם בוחנים את העיצוב ומרפרפים על הכותרות ועל ארגון המידע בו.

תוכן לאתר היא לא רק הדרך להעביר לאנשים מסרים ומידע, אלא הדרך להפוך את הגולש ללקוח. לגרום לו ליצור קשר, לרכוש מוצר, להבין רעיון, להפוך לאוהד ולמעשה לפעול באורח אקטיבי. תוכן לאתר צריך להציע תוך שניות ספורות תובנה ממשית ולגרום לקהל היעד תחושה שאת הטקסט הזה הוא חייב להמשיך לקרוא.

אז ברור כי תוכן לאתר צריך להיות קצר, תמציתי, מרוכז בנקודות ונע מן העיקרי למשני - אבל זה לא באמת מסובך ולא שם נמדד איכותו. אם כולנו סורקים דפים, ומחליטים אם לשהות בדף או לעבור הלאה תוך שניות, אז תוכן לאתר הוא בראש ובראשונה טקסט שעוצר אנשים. 
האיכות האמיתית נמדדת ביכולת לעורר עניין ולגרום לגולש לרצות לקרוא.

כתיבת תוכן לאתר - איך אנחנו עושים את זה:

filin רואה את צרכי התוכן שלך באופן היקפי. אנחנו יודעים לשאול את השאלות הנכונות, להבין את רוח המותג והשפה ולחשוב יחד על רעיונות ייחודיים, שיהפכו את האתר לשונה בנוף התחרותי. לכל טקסט ולכל רעיון יש סיבה ויש תוצאה: הגדלת מעגל הלקוחות, יצירת לידים, מכירה ישירה או הבנה וחיבור למסרים שלך.

היקף העבודה משתנה ונקבע למעשה על ידך. הוא יכול לנוע מחשיבה ראשונית על שמות הדפים, סוגי התכנים וההירארכיה באתר, דרך קביעת התכנים שיופיע בדף הבית ועד קופירייטינג וכתיבה שיווקית ככל שיידרש. בנוסף, נוכל לייעץ ולכתוב תכנים לפי מילות חיפוש, לצורך קידום אורגני במנועי חיפוש (SEO).

אנחנו מיומנים בלמידה מהירה של תחומים חדשים, ומביאים לשולחן העבודה ניסיון של עשרות פרויקטים ותובנות תוכן מעשיות. התהליך כולל מפגשי עבודה ככל שנדרש ללמידת המוצרים, השירותים, השוק והמתחרים, וכתיבה ייחודית ומבדלת של תוכן לאתר.

5 טיפים לכתיבת תוכן לאתר

  • בכתיבת תוכן לאתר, רלוונטיות היא שם המשחק. הטקסטים שלך צריכים לספק מענה לשאלות שצצות בראשו של הגולש. תוכן לאתר עונה על כל אותם "כאבים" ומשלב את את היתרון היחסי שלך.

  • כדאי לדעת שלמעלה מ-80% מהגולשים מחליטים אם לקרוא את הדף על סמך הכותרת. לכן, חלק עיקרי מכתיבת תוכן לאתר היא מציאת הכותרת המתאימה לכל עמוד. 

  • תוכן לאתר שמחולק לפסקאות הוא המפתח לתוכן איכותי. חלוקה לפסקאות וכתיבת משפטים קצרים ובהירים יוצרים קצב טוב, מעבירים באופן מובנה את הרעיונות וגורמים לקורא להמשיך ברצון לפסקה הבאה.

  • תכנון תוכן לאתר כולל גם חשיבה על משך ושטף הגלישה באתר. לעניין זה, תיבות הצפת תוכן הן כלי חשוב. תוכן לאתר בתיבות אלה יכול לכלול סרטונים, ציטוטי לקוח, אינפו-גרפיקה, קישורים לדפים אחרים וכל תוכן עוטף שיצור חווית גלישה זורמת ועשירה. אנשים מעריכים תוכן לאתר שמוגש בצורה חכמה, נגישה ומעוצבת.

  • קופירייטינג איכותי דואג שכל משפט יוביל למשפט הבא. והמשפט הבא יוביל לזה שאחריו. לאינטנסיביות ולשחרור המידע משמעות ממשית בכתיבת תוכן לאתר. היא מעניקה לטקסט קצב וגורמת לקורא להגיע עד לשורה האחרונה.